Vedoucí prodejny
LiberecInformace o pracovní pozici
Náplň práce:
• řízení a organizace pobočky, zejména v oblasti provozu, obchodu a personálu
• rozvoj obchodu v dané oblasti – jednání s dodavateli, s klíčovými zákazníky, specifika z hlediska sortimentu
• personální práce (výběr zaměstnanců na nižší pozice, hodnocení zaměstnanců, delegování úkolů, kontrola)
• zodpovědnost za pravidelné měsíční uzávěrky – komunikace s centrálou společnosti, dodávání podkladů
• plánování a organizace marketingových aktivit pro podporu prodeje střediska
• úzká spolupráce s ředitelem regionu při plnění zadaných úkolů a cílů střediska, regionu, společnosti
Požadujeme:
• prokazatelné obchodní znalosti a zkušenosti
• orientace ve stavebnictví, znalost místního trhu, kontakty
• schopnost nastavení konkrétních a reálných cílů pro obchodní středisko, schopnost řešení problémů
• vysoké pracovní nasazení a schopnost práce pod stresem
• komunikační dovednosti na velmi dobré úrovni
• zkušenost s vedením týmu
• uživatelská znalost práce na PC (MS Office), znalost SAP výhodou
• řidičský průkaz skupiny B, aktivní řidič
Nabídneme:
• zázemí silné a stabilní společnosti
• jistotu smlouvy na HPP
• zaměstnanecké výhody a benefity
• služební vůz i pro soukromé účely
• přátelský kolektiv a podporu
Pokud výše uvedená tvrzení vystihují právě Vás, neváhejte nám zaslat Váš životopis a stát se tak součástí obchodní značky, která již po několik let slaví úspěchy na českém trhu.
Pokud na Váš životopis nebudeme reagovat do 14 dní, byl pravděpodobně upřednostněn jiný kandidát na danou pozici. Děkujeme za pochopení.
Newsletter
Zadejte e-mail pro zasílání výhodných nabídek.